2009. július 17., péntek

igérem nem fogok nagyon sokat írni az alkoholizálási szokásaimról, de minden úgy lett, ahogy gondoltam, sörtől és bortól nem lehet berúgni, nekem semmiképp, lehet hogy a testsűrűségem miatt kell a koncentraltabb dózis (lolz), vagy egyszerűen az a baj, hogy a portugál sörnek enyhe hányás utóíze van, a vinho verde, a nemzeti büszkeség tárgya meg az a fajta savanyú bor, amit otthon jól felnyomunk szódával, hogy ne olyan érzés legyen, mintha citromot ennél (igazibol a citromot jobban szeretem magában, minta a vinho verdet). de ezentúl judy ajanlasat követve rámozdulok a porto vonalra, az valóban kellemes dolog.


****

ezentúl az új portugál identitásomra való tekintettel szólítsatok csak Judite Erica Rosalia Marta Elizabeta Catarina-nak.

*****

ez a szám annyira szexuális, hogy beverem a falba a fejem



valószínűleg amúgyis rámférne valami fejfalbaverés, tegnap reggel azt álmodtam, hogy elmentem kurvázni,* 4 real, és pont a girl on girl action előtt szólalt meg az ébresztőóra, amit a lelki egészségem szempontjából főképp örömtelinek tartok.

************
a hétvégén road trip volt, szombat lisszabon, ma porto-braga-Guimarães, hogy beszeljünk az ottani fogadószervezetekkel, és a héten kitaláljuk, hogy ki hova megy. lisszabon persze overnépszerű: legjobb város azt előre tudtunk, de elég igazságtlan, hogy a projekt is kábé a legjobb és a lakás is (iszonyú jófej korunkbeli csajszi, és még 3 v 4 másik portugál...). szóval az eszemmel ezt szeretem, Guimarãesben viszont volt egy gonosz love at first sight pillanat, amikor úgy tűnt, hogy minden a helyére került, and my fellow evs can shove lisboa up their asses. egyedül bragaba nem akarok menni, mert annyi erővel akár élve el is áshatom magam. S munka nem érdekes (tényelg csak a boltban kell ülni...), a lakás pedig olyan, hogy eleve csak lány mehet oda, és nem lehet látogatót felvinni, ami már önmagában is olyan, hogy hogy képzelitek, na.
megint nincs kedvem többet írni, úgyhogy majd kesőbb írok arról h miket mondtak (ha lesz erőm)

*********
hibiszkuszlevár luvliz.


* bár úgy rémlik, hogy ezt valamilyen tudományos-tanulmányi szándékból tettem

2 megjegyzés:

judyjudy írta...

mondtam, hogy braga szivas (-;

jucusmester írta...

most épp az lesz, h este felvetjük, h inkább ne menjen oda senki, az elég boldogságos lenne:)
stay tuned:D