azt mondta a judy bloggoljak

2009. július 30., csütörtök

most már csak kényszer alatt bírok írni.

robert de niro cigizik a tévében, crystal castles-t hallgatnék, de behallatszik ami kívül megy. mert itt ilyen izgi az élet.
holnap lesz az utolsó portugálóra, de még mindig csak A1 szinten hallottszövegértek, beszélni pedig Aegytized. (olvasni B1)
ma google transzlátor által próbáltam meg rájönni, mi van a szobatársam fejében (blog+facebook üzik), annyit tudtam meg, h itt mindenki jófaszi (én személy szerint nem tudom, lefelé nem szoktam nézni).
ma a könyvtárban kellett internet explórerrel interneteznem, mellettem büdös nyolcévesek ültek, elég megrázó volt.
ugy nez ki, zoliek jonnek szeptember elején, anyukáék meg október végén, remélem ez így is valósul meg egész pontosan.
azért nem bloggolok ám, mert itt pont annyi törtenik, hogy reggel 9-től délután 5-ig portugálóra, közben egyszer eszünk, utána is eszünk, és ezt már szerintem írtam, mielőtt még az agyrákom lett volna emlékeztem mindenre, nem mondtam el ugyanazt a dolgot kétszer.
fáj a hasam.

0 megjegyzés: