búcsú

2009. július 17., péntek

ma van vege a dolgozós tábornak (work camp, de engedelmetekkel nem használnám a munkatábor fordítást)

volt bucsuzkodás, az, amikor egymás hátán levő paírokra kell ilyen cukiságokat irni. gyanitottam, h kelloen altalanos dolgok lesznek a papiromon, elvegre 2 hét helyett csak 1 hete vagyok itt, és a végén már direkt nem barátkoztam nagyon a résztvevőkkel, úgyis elmennek. ennek megfelelően az üzeneteim egy része a "láttam benned potenciált" csoportba sorolhato (kár, h nem beszeltunk többet, jofejnek láccasz, blabla). a mási ka kötelező udvariassági körök a jövőre tekinttel, az ittamaradóknak (kedvenc szobatárs, kedvenc portugáltanulótárs, blabla), és végül a néhány random szekszuális tipusu megjegyzes ("prettiest girl in portugal" [4 real]. "sexy. no joke*"). én kaptam egy very fashionable-t, néhány hajasat, néhány nájszosat, meg a spanyol másik evs-s sráctól valami olyat, h "amit eddig láttam, az az, hogy te sokkal többet tudsz adni, és remélem én is minél többet tudok"**
van buli, tömény nincs, ez relative jó hír, ekszponenciálisan esett ezzel az esélye, hogy bármilyen szerb srácra rámásszak alkoholos indíttatásból és ők aztán ezen jól meglepődjenek. azért imádkozzatok a lelki üdvömért, mfhah.
azt ne legyetek hülyék, hallgassatok la roux-t
megyek és megpróbálok sör ésw bor által illumináélódni, de az idejáre se emlékszem, h mikor ment az ilyesmi utoljára vodka meg pélinka nélkül

*ezt igazan ra akartam a szerb srác hátára írni, ez volt asszem az egyetlen üzenet, amit igazán rá akartam írni vki hátára. a fiúk minden éjflkor meetinget tartanak a zuhanyzóban, uh egy idő utan a lanyok is elkezdtek. az egyiknek a napirendje az volt, h ki melyik sracot választaná. azon kívül, hogy vihogtunk, mint 6.-os korunkban a balatoni táborban, valaki olyat szólt, hogy a választásom nagyon unique. ezt aztan eufemizmusnak vettem, csak azért mert én a top5 srácokat max. 2. helyre rangsorolom:P
** ezt azért nem kommentélom, mert az új portugál énem nem gonosz, nem ítél elsőre és mindenkinek ad egy esélyt. 4 real.

2 megjegyzés:

judyjudy írta...

nekem a bortol pedig olyan jol szokott menni... portoit sem adnak?

ibeata írta...

remélem jó volt a buli.
azért kellő mennyiségű bor is több, mint elég tud lenni
várjuk a fejleményeket...